
Si hem treballat en una oficina, sabrem de sobres que pràcticament la totalitat de les empreses utilitzen la suite Office per redactar documents, quadrar comptes, realitzar presentacions, etc.
Office 365 per a empreses és molt més que un editor de text bonic o un full de càlcul potent. Gràcies a que ens regala 1 Terabyte de disc en el núvol, ens permetrà realitzar moltíssimes coses, com, per exemple:
Tenir totes les dades fora de perill en el núvol, poder accedir a les dades des de qualsevol oficina o llar, compartir carpetes amb companys del treball i configurar els permisos (només lectura, etc…), treballar sobre el mateix document (Word, Excel…) alhora, des de dos PC diferents, així podrem treballar molt millor en equip.
Office 365 ens dóna les eines perquè siguem el més productius possibles, però han de ser les empreses els qui realment les utilitzin.
Tant si vol implementar l'Office 365 en la seva empresa, com si vol rebre formació al respecte, faci CLIC AQUI
Deixa un comentari